luni, 7 septembrie 2009

... azi scriu pe blog

Vreau sa cresc valoarea perceputa in mintea celor care intra in contact cu mine. De asta mi-am facut blog. Din lipsa unui branding personal bine definit ies in prejudiuciu in anumite momente. Masura pe care o iau in acest sens va fi postarea periodica a gandurilor, parerilor si asteptarilor mele pe “ E pur si muove!”.


Ca orice om care se respecta trebuie sa explic in primul post de ce am ales acest nume pentru blogul meu. Nu are nicio legatura cu Galileo Galilei, desi recunosc ca admir toti oamenii de stiinta multilateral dezvoltati, iar el cu siguranta e un reprezentant de seama al spetei. Am ales numele asta pentru ca am constatat ca sunt lucrui care se intampla cu sau fara voia multora dinte noi si nu ma jenez sa recunosc ca sunt oameni care gasesc cuvinte mai potrivite pentru a exprima ceea ce si eu gandesc.

Citeam un articol din primul numar al revistei Stud –Life in care Deni ne explica ca putem folosi bloggul pe post de CV . Viitor economist, mi-a rasarit imediat in minte comparatia cu firmele care pe baza vad-ului isi permit adaosuri comerciale de 300% sau firme care din cauza prestigiului marcii isi pot mari preturile. Asa poate creste si valoarea mea de piata... prin ingrijirea brandului personal.

... glumesc... nu mi-am propus sa ma prezint in fata celorlati pentru ai ii convinge de ceva anume. Uneori vreau sa imi exprim idei si sentimente si nu e nimeni dispus sa ma asculte. Laptopul in schimb nu ma lasa la greu. ( s-ar putea sa reconsider aceasta afirmatie cand o sa mi se strice in sesiune sau presesiune si eu o sa am de predat un proiect pe la programari :D )

Trebuie totusi sa recunosc ca brandingul dezvoltat prin bloguri constituie un mix ingenios intre imagine publica si autocunoastere.

Urati-mi bun venit!

Dana

13 comentarii:

  1. bine ai venit dana...acum daca ai facut acest pas trebuie sa avem o discutie despre design-ul blogului tau printre altele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun Venit!
    ☺☻☺☻☺☻☺☻☺

    "eu o sa am de predat un proiect pe la programari" B-) niiice,

    giggidy :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun venit, Dana!E un inceput in toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes in postari!
    O toamna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit "in the blog world". Un început de an universitar nebun îți urez, multă inspirație și succese nebănuite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Dana!
    Am inceput si eu un blog (chiar astazi) iar coincidenta de template si de titlu (E pur si muove!) m-a socat.
    Iti urez si eu mult succes...sperand sa-l am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana, bun venit!! Insa, unde's postarile zilnice? Bine, nu zilnice, dar macar 2 pe saptamana pentru inceput? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu abia azi am aflat :) si ma bucur ca ai facut si asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey Dana,

    Cu o luna intarziere, dar niciodata nu e prea tarziu. Bine ai venit in blogosfera! Inspiratie!:)

    Pup, pup,
    Corina (DAfi :D )

    RăspundețiȘtergere
  10. Welcome in Blogosfera Danutza, we all love you>:D<

    RăspundețiȘtergere