vineri, 25 septembrie 2009

I never did a day’s work in my life. It was all fun.

" Lucrez de ceva timp la recrutarile pentru SiSC si incerc sa gasesc mesaje cat mai atractive pentru noii siscoti. Atunci cand duc lipsa de inspiratie, fac apel la marii oameni ai civilizatiei noastre si incerc sa gasesc resurse in viata lor ...

Unul dintre ei e Thomas Edison si faimoasa lui replica : " N-am muncit nici macar o zi in viata mea. Totul a fost distractie ". As vrea sa reusesc sa le transmit si viitorilor voluntari mesajul asta... ca parere personala legata de ceea ce inseamna SiSC in viata mea.
Nu conteaza ca ma trezesc la 5 dimineata si ma culc la 3, ca dorm in cort sau intr-o sala de sport, ca inghet de frig pentru ca nu am sac de dormit sau ca trebuie sa suport un dus care se opreste la fiecare 15 secunde atata timp cat toate astea fac SiSC-ul sa creasca si pe mine sa evoluez. Am stat vara asta mai mult in tren decat in patul meu de acasa ... si toate le-am facut cu placere, cu pasiune si din suflet.
... ma intreb cum faci un astfel de mesaj sa ajunga la oameni ... astfel incat sa ii motiveze sa vina in organizatia ta si sa continue 13 ani de munca
"

Din motive pe care nu le realizez acum .. nu am mai publicat articolul asta.. o fac acum pentru ca singurul lucru care s-a schimbat e faptul ca recrutarile s-au terminat de ceva timp.
Au fost un succes. Ni s-au alaturat oameni minunati, dornici sa se implice, frumosi, destepti.. care imi demonstreaza in fiecare zi ca.. pana la urma.. totul .. a meritat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu